Zboží objednané v našem obchodě můžete odebrat několika způsoby:

Osobně

nás můžete navštívit a zboží odebrat v naší provozovně na adrese Praha 10 - Záběhlice, Nad Trnkovem 11 - mapka zde, kde si je můžete prohlédnout a vyzkoušet. Zboží Vám předáme, jen pokud jste k tomu pověřeni (oprávněni) majitelem firmy, statutárním orgánem společnosti nebo pokud provedete objednávku pro osobní potřebu. Z tohoto důvodu si prosím nezapomeňte identifikační doklad, např. občanský průkaz nebo cestovním pas. Osobní odběr samozřejmě nezpoplatňujeme.

Kurýrem po Praze

Jakmile máme zboží skladem, jsme schopni jej odeslat okamžitě kurýrem po Praze, ale to jen v případě, že objednávku  obdržíme do 13:00. Jinak dorazí až následující pracovní den. Vaši objednávku doručíme do 4 hodin od potvrzení, že jsme Vám schopni zboží ihned poslat. Za tuto službu účtujeme aktuálně 150,- Kč bez DPH, pokud objednávka nedosáhne hodnoty 15000,- Kč s DPH.

Dopravní službou po ČR

Zboží Vám zašleme přepravní službou kamkoliv v České republice. Objednávky přijaté do 17:00 zpracujeme (objednáme, odešleme) tentýž den. Vaše zboží obdržíte následující pracovní den od našeho potvrzení, že jsme jej schopni poslat. Za tuto službu účtujeme aktuálně 100,- Kč bez DPH, pokud objednávka nedosáhne hodnoty 15000,- Kč s DPH.

Expres  nebo dodávku o víkendu

Pokud budete mít další nadstandardní požadavky na dopravu, kontaktujte nás a pokusíme se Vám vyhovět.

Jakmile Vám kurýr zazvoní u dveří

Bezprostředně prosím překontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, poškození krabice apod.) podle přiloženého přepravního listu a neúplnou či poškozenou zásilku odmítněte převzít. Dále pak s kurýrem sepište škodní protokol, který nám prosím co nejdříve zašlete, a to buď e-mailem na reklamace@obloha.cz nebo faxem. Pokud totiž potvrdíte dopravci převzetí podpisem, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky nemáte bohužel již žádný nárok, jelikož není možno dokázat jeho zavinění.

Další podrobnosti najdete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.